Et Guds ord fra landet (Almindelig sex)
Erotiske noveller skrevet af  Jacob og Camilla

Udgivet: 20-09-2020 00:01:02 - Gennemsnit: 4,5  Udskriv
Kategori(er): Ekshibitionisme | Pigesex | Første gang | Almindelig sex | Offentlig
Antal tegn:16014



Hvis du kan lide vores historier, kan vi anbefale:

Sexpagten - alle historierne som bog

Gå til denne titel og download en sammenredigering af alle historierne med sammenbindende, små ekstrahistorier og en afslutning på det samlede forløb.
Du kan vælge mellem pdf eller e-bog.

*************


FILMEN BEGYNDER:

GLS skal aflevere en stor pakke til en villa på en sidevej til Frederiksberg Allé. De er to om at bære pakken. Der bliver ikke lukket op. De efterlader pakken ved hoveddøren.

SCENESKIFT:

En mand står i sin stue og ringer til GLS for at efterlyse en forsendelse. I samtalen bliver det opklaret, at afsender ved en fejl har angivet forkert husnummer.

TILBAGE TIL PAKKEN:

Man ser den åbne sig indefra. En nøgen, ung pige kravler ud. Hun ser ser sig forvildet omkring. Så går hun op mod Frederiksberg Allé og videre rundt i kvarteret, nøgen blandt sommerklædte fodgængere.

Manden finder den opbrudte kasse og ringer bestyrtet til en kammerat om hjælp til at finde indholdet. De to mænd styrter omkring. De har kassen med sig. Undertiden får de et glimt af en nøgen skikkelse mellem træerne på den anden side af Frederiksberg Allé. Først da hun er gået ind i Frederiksberg Have, indhenter de deres bytte. Men først har man på filmen set hende gå rundt og kigge på blomster. Hun har siddet med vidt spredte ben, og hun har bøjet sig ned for at snuse, og man har set hende i close up bagfra med skrævende ben.

Mændene pakker pigen i kassen, bærer kassen hjem og har sex med hende.

GUNNAR:

Som producent af pornofilm havde Gunnar gemt på denne idé i flere år, fordi han manglede en kvinde, der egnede sig til hovedrollen. Men så fik han fat i Lisbeth. Lisbeth gemte på en ubegrænset sexuel appetit, men var af naturen sky og tilbageholdende. Kun når andre gav hende besked på det, ville hun stille op til hvad som helst. Og så ville hun - som nu på Frederiksberg - gøre det stille og roligt, uden bevidsthed om at være et anslag mod den offentlige blufærdighed. Hun lignede kort sagt, hvad hun var: et uskyldigt Guds ord fra landet.

LISBETH:

Lisbeth blev født i 1999 og voksede op som enebarn på sine forældres gård, der ligger naturskønt i egnen omkring Næstved, tæt ved Susåen. Da Lisbeth gik ud af 9. klasse, var der ingen planer for hendes fremtid. Hun var glad for dyr og havde ingen andre ønsker end at blive boende og tage del i arbejdet på gården. I skolen havde hun klaret sig jævnt godt og kun udmærket sig i de kreative fag. Når hun havde fri efter dagens pligter i mark og stald og ikke skulle hjælpe i køkkenet, fandt hun gerne papir og nogle farver, en klump ler eller et sytøj, og så kunne hun fremtrylle skønne billeder, skulpturer og broderier. Hun havde ingen tanker om, at det kunne gøres til en levevej. Men en dag kom hendes gamle billedkunstlærer fra skolen forbi. Han så, hvad Lisbeth gik og lavede. Og han sagde, at hun burde tage på en af de højskoler, der har fokus på kreativitet. Her kunne hun være sammen med andre kreative unge, og hun kunne møde inspirerende lærere. Lisbeth slog blikket ned og sagde, at det måtte hendes far og mor bestemme.

Nu skal vi så lige vide, at på dette tidspunkt, hvor Lisbeth var fyldt 18 år, havde hun endnu ikke haft en kæreste. Hun var en slank pige med langt, lyst hår, der faldt glat ned over hendes skuldre og ryg. Hendes struttende bryster var lidt under C-størrelse. Hun var genert, gik aldrig med til fester og turde aldrig tage det første skridt. Hendes forældre håbede, at et højskoleophold ville give hende det manglende skub fremad.

Lisbeth havde ikke været alene hjemmefra, siden hun var på lejrskole i 8. klasse. På højskolen skulle hun dele værelse med en anden pige, der hed Therese. Lisbeth tænkte, at hun måtte lære af Therese, hvordan hun skulle bære sig ad med alting: med at finde rundt på højskolen, med at pakke ud og placere sine ting, enes om badeværelset og rede seng. Da de skulle til ro den første aften, sagdeTherese til Lisbeth, at hun gerne måtte børste tænder først. Da det så havde været Thereses tur, kom hun ind fra badeværelset og så, at Lisbeth stadig sad påklædt på sin seng.

- Skal du ikke af tøjet? spurgte Therese og begyndte selv.

Lisbeth fulgte slavisk Thereses afklædning. Og så stod de med et nøgne over for hinanden. Lisbeth havde aldrig set en nøgen kvinde før. Men hun mærkede en behagelig uro og længsel indvendig i kroppen, som hun ofte før havde følt uden at forstå, hvad den kom af. De havde omtrent samme højde. Men hvor Lisbeths hår var lyst og glat, var Thereses mørkt og krøllet, hendes former var mere fyldige og runde, og hendes bryster var en del større.

Therese omfavnede Lisbeth. Og Lisbeth mærkede, at det var mere dejligt end noget andet, hun havde oplevet. Therese trak hende med hen til sin seng, og Lisbeth efterlignede mekanisk alt, hvad Therese gjorde med hende. Alt hvad der er dejligt for en piges krop, alt det som på en fortryllet måde kunne tage magten over hendes sanser, følelser og bevidsthed - det var det allerførste, Lisbeth lærte på højskolen.

Therese var imponeret over Lisbeth. Hun sagde, at Lisbeth var et naturtalent og en kunstner, som de andre piger måtte komme og lære noget af. Sådan gjorde man på en højskole, sagde Therese. Og Lisbeth tænkte, at så måtte det jo være rigtigt. I løbet af kurset inviterede Therese tit andre piger til værelset, for at de kunne opleve Lisbeth. Lisbeth lærte på den måde at nyde, at andre tog initiativ til at dele ud af hendes krop.

Dagene gik med kurser i mange slags kreativitet. En dag stod Lisbeth og arbejdede med en lerfigur, der skulle ende med at forestille hendes far. Læreren, Bjarne, stod og fulgte hende interesseret, som han havde gjort en del gange i denne uge, hvor Lisbeth var elev i hans værksted. Han sagde:

- Det er ikke let at arbejde med en mandekrop. Jeg kan hjælpe dig, hvis du kommer med op på mit værelse.

Lisbeth fulgte lydigt efter læreren. Da de stod over for hinanden på værelset, sagde han:

- Vil man lave skulpturer af mennesker, må man begynde som de gamle grækere: med den nøgne krop. Man må kende til alle lemmer og muskler ved at se og føle. Det skal du lære.

Han begyndte at klæde sig af, og Lisbeth så opmærksomt på alt, hvad der kom tilsyne. På Bjarnes befaling følte hun omhyggeligt på det hele. Han sagde:

- Du skal føle rigtigt. Tag dit tøj af. Så kan du mærke min krop mod din.

Lisbeth gjorde, som der blev sagt. Hun fik et meget tydeligt indtryk af lærerens krop ved at trykke den ind mod sin egen, så at hendes bryster blev klemt først mod hans brystkasse, så hans bryst mod hendes ryg. Hun kunne mærke hans ru og stærke hænder, da han hulede dem fast om brysterne. Han trykkede hende ned i knælende stilling og bad hende undersøge hans lem og lære, hvordan det kunne vokse, når hun gned det og tog det i munden.

Bjarne var en populær og karismatisk lærer og vant til, at de kvindelige elever kom til ham af sig selv. F.eks. hende Therese med de store bryster, hun havde meldt sig allerede i eftermiddagspausen den første dag på kurset. Med denne her pige havde det været noget andet. Hun havde ikke set ham frejdigt i øjnene en eneste gang, og dog var hun fulgt med uden at betænke sig. Hun måtte da vide, hvad meningen med det var? Eller var hun helt uden indsigt og erfaring?

Bjarne løftede hende op og førte hende hen at ligge udstrakt på sin seng. Som alle mandlige højskolelærere var han fortrolig med snævre, stramme ungpigefisser, men han blev alligevel overrasket over, hvor stram Lisbeth var. Kunne det mon tænkes, at hans pik skulle besøge hende som den første? Han måtte først gøre et grundigt stykke arbejde med sine fingre og tunge.

Hendes safter flød som fra en flod, der bliver udsat for et digebrud. Lisbeth skreg og klynkede. Bjarne pressede sin pik op i hende og huggede løs, til det sortnede for hendes øjne, og hun var væk i flere minutter.

De følgende dage modtog Lisbeth flere lektioner hos Bjarke. Og hun blev endnu klogere på den nøgne mandskrop, da Bjarke gav sine kolleger fra de andre kunstretninger råd om, hvordan hun skulle undervises.

En del af meningen med at komme på højskole er, at man skal lære sig selv at kende, få nye venner, opdage sine interesser og evner og give dem mulighed for at blomstre og udvikle sig. For mange unge mennesker er højskolen i den retning et langt mere frugtbart lærested end folkeskolen og gymnasiet. Og det var Lisbeth et godt eksempel på. Da kurset sluttede, havde hun:

- udviklet sine kreative evner
- opnået fuld bevidsthed om sin stærke sexuelle appetit,
- erkendt, at hun var både til kvinder og mænd,
- erfaret glæden ved, at der var flere om hende.
- indstillet sig på, at andre måtte tage beslutninger om, hvem hun skulle have sex med.

Therese havde indrettet et værksted med butik i det indre København i kvarteret mellem Strøget og Nørre Vold, hvor der blev fremstillet og solgt kunsthåndværk. Therese, der godt vidste, hvad Lisbeth havde lært gennem eneundervisning på højskolen, sagde, at hun skulle komme og være med. Der ville være to små rum bagved, hvor de kunne sove. Lisbeth kom dog sjældent til at sove alene. Var det ikke Therese, der lagde sig sammen med hende, så var det Thereses venner og veninder, der kom på besøg. Ofte kom de udelukkende for at være sammen med Lisbeth. Therese kunne bede hende afbryde sit arbejde i værkstedet eller butikken for at gå til sit værelse, fordi - som Therese sagde - en god ven var kommet for at være sammen med hende. Disse venner var ofte meget kontante i deres ønsker til samværet med Lisbeth og sagde hurtigt farvel, når de havde kneppet hende. Efter lukketid kunne det så ske, at Therese inviterede Lisbeth med ud at spise, fordi det havde været en god og indbringende dag i forretningen.

Straks, da Lisbeth var kommet til byen, havde Therese taget hende med til en læge, der sørgede for, at hun var beskyttet mod uønsket graviditet. Lisbeth gjorde fortsat fremskridt og raffinerede sine færdigheder. Hendes sexuelle appetit tog til i styrke.

På højskolen havde en lærer sagt til Lisbeth, at hun skulle gå ind og se kunstudstillingen på Charlottenborg, hvor Kunstakademiet holder til. Da Lisbeth gik rundt og betragtede de udstillede værker, blev hun antastet af en lærer fra akademiet. Han havde lagt mærke til Lisbeths skikkelse og kunne tilbyde hende arbejde som model ved tegneundervisningen. Altså mødte Lisbeth nogle timer om ugen op og stod nøgen foran de studerende, hvilket hun ikke havde nogen problemer med. Ønskede nogen, at man var nøgen, ja så måtte man da være nøgen, tænkte hun.

En dag, da Lisbeth havde stået afklædt foran de studerende, var der en mand, der kom hen til hende efter lektionen. Han var der ikke som studerende. Han sagde, at han hed Arne og var kunstfotograf. Ligesom de studerende på akademiet havde han brug for smukke mennesker som Lisbeth, der ville posere for ham uden tøj på.

Lisbeth fik et tidspunkt, hvor hun skulle møde, og adressen på hans atelier. Her fortalte Arne mere om sit arbejde. Det gik ud på at sælge billeder til illustrerede blade, der blev solgt til frisindede mennesker over alt i verden. Lisbeth skulle vise sin nøgne krop i alle mulige stillinger, så at enhver detalje kunne blive fotograferet så smukt som muligt. Lisbeth
gjorde, som han ønskede, og han var meget tilfreds med hende.

En dag fortalte Arne, at han havde fået bestilling på billeder til en bog, der skulle benyttes til sexualundervisning. Billederne skulle bl.a. have fokus på kønsorganerne. Der ville også blive brug for at vise, hvordan en mand og en kvinde tilfredsstiller hinanden. Arne havde engageret en ung mand til disse situationer.

Opgaven faldt Lisbeth helt naturlig. Hun var på dette tidspunkt allerede en erfaren pikslikker. Og den unge mand selv slikkede hende op til en bragende orgasme, inden han tog hende.

Næste gang hun mødte op hos Arne, sagde han til Lisbeth:

- Din krop og dine evner kommer ikke til deres fulde ret her. Jeg har talt med en af mine venner, Gunnar. Han har et studie i Bagsværd, hvor han producerer erotiske film. Du skal tage ud og tale med ham. Jeg har lavet en aftale for dig i eftermiddag.

Lisbeth tog til Bagsværd. Lisbeth var som sædvanlig genert og svarede kun med enstavelsesord på Gunnars spørgsmål. Men Arne måtte jo have haft sine grunde til at sende ham denne smukke, fåmælte pige, tænkte Gunnar. Han tog en rask beslutning og sagde:

- Jeg vil gerne ændre vores samtale til en filmet audition. Vent lige et øjeblik.

Han var væk nogle minutter og kom så tilbage med en filmfotograf. Han sagde til Lisbeth:

- Glem nu, at fotografen og jeg er tilstede. Du skal begynde med at klæde dig af og vise dig frem, ligesom du har gjort fornylig hos Arne. Derefter ser vi, hvad der sker.

Hun havde ofte skullet klæde sig af, mens Arne fotograferede. På Kunstakademiet havde hun været nøgen over for andre. Og Arne havde lært hende, hvordan man viser sig frem som kvinde. Hun stillede sig op med ryggen til, bøjede sig frem og skilte sine baller. Derefter satte hun sig i en sofa med spredte ben og kærtegnede sin klitoris, så at lystfølelsen var ved at tage magten fra hende.

Da åbnede Gunnar døren for to mænd, der hver tog en af hendes hænder og rejste hende op. Hjemme havde Therese vænnet Lisbeth til at tage imod de mænd, der blev lukket ind til hende. Det var en naturlig sag for Lisbeth at række dem sine læber med kærlige kys og hjælpe dem med at blive klædt af, så at hun kunne tage dem i sin mund efter tur. Gunnar havde givet mændene besked på at udfordre hende med forskellige stillinger, så at han kunne se hende ride dem og støde bagud, når de tog hende bagfra. Mændene greb fat i hendes hovede, og Lisbeth viste, at hun kunne sluge dem helt til roden. Mændene skiftedes til at kneppe hende og gav hende til slut deres sæd, den ene i munden, den anden i hendes skød.

Lisbeth lå en stund sanseløs, og mændene var også synligt påvirkede af mødet med deres nye kollega. Gunnar var tilfreds. Lisbeth lignede ikke nogen af de andre kvinder, han havde i sin stald, fordi hun af naturen lignede et genert og sky Guds ord fra landet. Men samtidig udførte hun med glæde alt, hvad man gav hende besked på. Som om hun bare havde ventet på, at nogen skulle sige det til hende. Og hendes orgasmer var frydefulde at se og høre på.

Lisbeth mødte - og møder stadig - til optagelser 3-4 gange om måneden, hvor medspillere og historie efter Gunnars regler altid skal være en overraskelse for alle medvirkende, så at de agerer ægte og spontant. Gunnar eksperimenterer til stadighed med at udnytte hendes type til alt fra poetisk-sensuelle scener til situationer, der står i kontrast til hendes stilfærdige udstråling. Når det bliver sommer, flytter optagelserne ofte udendørs. Det var her, at Lisbeth første gang var sammen med Christina, som vi har beskrevet i fortællingen "Pornostar 1-3".

Christinas sexuelle appetit og instinkter er fuldstændig som Lisbeths. Når de skal være sammen i lesbiske scener, glemmer de som regel, at de medvirker i en film. Christina er til gengæld en udadvendt og beslutsom type. Hun har besluttet at tage hånd om Lisbeths opdragelse. Christina har fået hende til at bryde med Therese, der var begyndt at kræve, at Lisbeth afleverede af sine indtægter som husleje. Christina er også begyndt at undervise Lisbeth i, hvordan man selv kan gå i byen og vælge sine elskere. Lisbeth har vist sig lærenem og gør gode fremskridt.

-*-*-*-*-*

Historier om Lisbeth og Christina:

Pornostar 1-3
Pornostar på job 1-2



Erotiske noveller skrevet af  Jacob og Camilla

Historien er rettet af Jacob og Camilla




Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(8)
(0)
(1)

Læst af bruger

Stemme og kommentar

5 * = Virkelig god historie
4 * = God historie
3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie



For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

Der er endnu ikke oprettet nogle indlæg


     

Her ses læsernes bedømmelse af historien
Antal stemmer4
Gennemsnits stemmer4,5
Antal visninger14048
Udgivet den20-09-2020 00:01:02