På naturlig tur i bjergene (Mandesex)
Erotiske noveller skrevet af  Kokkedal2980

Udgivet: 14-05-2021 00:01:00 - Gennemsnit: 4,33  Udskriv
Kategori(er): Aldersforskel | Biseksuel | Første gang | Mandesex | Analsex | Oralsex
Antal tegn:19170

Jeg var på ferie i Sydspanien. Det var september og vejret var super lækkert, og minder bare om en rigtig lækker dansk sommer, hvor alting er dejlig gennemvarmet. Jeg er naturmenneske, og elsker at vandre i de Andalusiske bjerge, hvor jeg gerne tager heldagsture og indimellem finder jeg også en overnatningshytte, så jeg kan komme længere omkring. Jeg vandrer oftest alene, men ind imellem møder jeg nogen, der gerne vil følges, og det er også meget hyggeligt.

Nu var jeg imidlertid nede i byen på det lokale turistbureau for at høre om mulige vandreture i nærområdet, og om de måske arrangerede ture med lokale bjergguides – så oplever man mere end blot de almindelige afmærkede stier. De havde en tur med afgang næste morgen og med overnatning i et lokalt refugie – lidt primitivt, men trods alt med mulighed for forplejning, så vi ikke skulle slæbe på telt og proviant. Det lød super fedt, og området har jeg længe villet udforske, så det kunne ikke passe bedre.

Jeg spurgte hvor mange der havde tilmeldt sig, for jeg orkede ikke rigtig et helt stort selskab eller en flok der ikke er vant til at vandre, og som bare vil gå og ømme sig eller klage over for få pauser. Men hun fortalte, at der var fire tilmeldt plus en lokal guide, og jeg ville så blive den femte. Det lød fint, så jeg tilmeldte mig.

Vi skulle afsted klokken 7 næste morgen, og det passede fint. Vi skulle køre i et par timer inden vandreturen startede, og jeg var lidt spændt på at møde de andre deltagere. Jeg havde pakket efter listen og havde også taget mine efterhånden slidte vandrestøvler på, så nu var jeg klar til turen i bjergene.

Jeg mødte op nede ved kirken allerede klokken 6.30 og stod nu bare og ventede, og efter 5-10 minutter kom der en Land Rover og parkerede tæt på mig. En frisk yngre fyr steg ud, hilste pænt på mig og præsenterede sig som den lokale guide. Han var klædt i klassisk vandretøj, praktisk, let, og med kasket og solbriller mod den stærke sol. Han så for øvrigt ret godt ud, og det gjorde jo ikke ligefrem noget, at der også var noget pænt at kigge på – udover de smukke og fantastiske bjergpanoramaer. Han hed Enzo, og var vel nok mindst 10 år yngre end mig.

Vi stod og sludrede lidt og han spurgte hvor jeg kom fra og hvor kendt jeg var med at vandre. Og jeg fik lidt mere at vide om ham, og blandt andet at han skulle giftes om tre måneder, og at han glædede sig meget til det, for så kunne han også flytte hjemmefra og få en lejlighed med sin kommende kone. Han fortalte også, at han var naturguide og havde været det i de sidste seks år.

Så blev vi afbrudt, idet hans telefon ringede. Han stod længe og snakkede med en eller anden, og jeg forstod ikke helt hvad det drejede sig om, men det lød som om der var noget galt med turen.

Det viste sig, at de fire andre deltagere var blevet syge med madforgiftning, og havde meldt afbud, men bureauet havde besluttet alligevel at gennemføre turen, selvom det nu kun var med mig, da de mente det var for sent at aflyse. Så nu skulle jeg på tur med Enzo – det synes jeg ikke var dårligt – slet ikke.

Vi fik hurtigt pakket os sammen, han grinede og sagde at nu havde han en idé om, at tage en lidt anden tur igennem bjergene, som han ikke havde turdet tage, fordi to af de andre deltagere var lidt korpulente, og han lovede mig, at jeg nok skulle få en på opleveren, så det glædede jeg mig meget til.

Vi sad og snakkede hele vejen. Der var ret god kemi, og han var nem at tale med. Vi kom langt omkring, snakkede opvækst, ungdom, kærester og nu hans forestående bryllup. Han spurgte også meget ind til mig, og jeg besluttede at være ærlig og fortælle, at jeg var til fyre, at jeg havde været gift i otte år, men at min kone fandt ud af, at jeg havde lidt kørende ved siden af, og at det ikke var med en anden kvinde.

Han virkede som om, at det var helt ok. Jeg kunne ikke mærke noget, og han spurgte så ind til hvor jeg nu var henne i kærlighedslivet og om det ikke var lidt atypisk at bøsser vandrer i bjergene. Han mente at bøsser som regel var mere feminine end jeg umiddelbart så ud til at være. Jeg kunne så fortælle, at sådan blev mange bøsset opfattet, men at jeg følte mig meget maskulin, godt bygget, god krop, skæg og behåring, så nok ikke ligefrem feminin. Vi grinede lidt af hans lidt akavede opfattelse af bøsser, og han blev ved med at spørge ind, og undskyldte at han ikke kendte så meget til denne verden, men at han synes det var spændende og helt ok.

Vi kom op i terrænet og ankom til den lille bjergby hvor turen startede. Vi tog de ting med som vi skulle have i rygsækken, og begav os afsted – og med rigeligt vand, så vi ikke ’visnede’ under den snart stærke sol.

Han startede med at gå foran, og jeg gik lige i røven af ham, men det var ikke det værste syn – faktisk kunne jeg meget let blive liderlig bare af at gå og kigge på denne ’udsigt’. En god røv, sagde jeg til mig selv, og jeg havde også lagt mærke til, at han havde en bule foran der så ganske pæn ud. Alt i alt en lækker og sprød spanier.

Det var varmt, og sveden begyndte at løbe af os begge. Vi havde også et godt tempo på, så det var ikke så underligt. Jeg knappede min skjorte op, og lod den hænge løst, så det kunne lufte lidt. Han vendte sig om, og bemærkede straks mit behårede bryst.

”Whao, sikke en flot krop du har”, kom det fra ham, ”du har næsten lige så meget hår på brystet som vi andre har her i Spanien. Du kunne godt være Spanier.”
”Jo, tak, men jeg er altså en ægte viking fra Danmark”, fortalte jeg så, ”men jeg tror faktisk nok jeg har nogle slægtninge fra de sydlige Europa.”
”Ja, det tænkte jeg nok. Det er nok derfor vi snakker så godt sammen”, konkluderede Enzo.

Vi holdt en pause, hvor vi lige fik en medbragt sandwich og lidt mere vand, og her smed Enzo også sin skjorte. Nu så jeg så bamsen blive pakket ud. Hold da op – ja, han var da godt behåret, men det var flot og passede præcis til ham.

”Min kæreste kan godt lide min mave og bryst”, fortalte han, ”hun vil ikke engang have jeg trimmer min behåring. Og mine ben er også rå og behårede, og hun siger jeg er så dejlig naturlig.”

Jeg måtte give kæresten ret, og kunne ikke lade være med at kigge på ham. Han var flot solbrændt, og så med al den sorte behåring – fuck, jeg kunne godt blive lidt liderlig allerede nu. Men han kiggede også ekstra længe på mig, synes jeg, også lidt mere end man umiddelbart kunne forvente, men sådan er det også tit med de sydlændinge.

Vi kom længere op i bjergene, og på turen havde vi blandt andet snakket om nøgenhed, og han fortalte at han ofte kom på en nudiststrand. Både ham og kæresten kunne godt lidt det naturlige ved at være nøgen, men det var bare lidt irriterende, for når han var på stranden med hende, så fik han jo tit stiv pik, og de måtte jo ikke være sammen inden ægteskabet – eller i hvert fald ikke sådan rigtigt. Vi grinede meget af hvad ’sådan rigtigt’ betød i virkeligheden. Og det betød, at han jo godt kunne få et blowjob i stedet for at onanere, og han ’måtte’ da også gerne lege med hendes dejlige kusse, og han elskede bare at slikke hende til en lækker orgasme – og så var det, at det blev svært at stoppe.

”Skal vi smide tøjet?”, spurgte jeg om. ”Vi kan jo godt gå nøgne her, der er jo ikke en sjæl.”
Han kiggede på mig, smilede, og fortalte at han faktisk havde valgt denne rute af samme grund. Hvis det nu viste sig, at jeg var med på det, så ville det være så super fedt.

Vi smed hurtigt klunset, og gik nu splitter nøgne, men med uldstrømper og vandrestøvler. Fedt. Og ja, han var ret godt udstyret, men det passede ikke helt, at han ikke var trimmet, for omkring pikken var han meget ’velholdt’ som jeg plejer at sige, når man ikke får hår i munden. Og han kiggede også på mig og min pik, som allerede havde rejst sig lidt, uden at stritte, men halvfed var den.

”Er du ved at få stiv pik?”, spurgte han med det samme, mens han skiftevis kiggede på min pik og hans egen pik.
”Ja, altså hvis du nu stod nøgen foran en lækker pige, tror du så ikke den ville vokse lidt?”
Vi grinede og begyndte at gå med hver vores dinglende pik. Det var frækt, og noget jeg aldrig selv havde prøvet, så det var en fed oplevelse.

Vores pikke var nogenlunde samme størrelse, hans nosser var sådan en pæn håndfuld, hvorimod mine er lidt mere hængende. Og nu gik jeg flere gange og kiggede ham lige op i røven - uden ’filter’. Og jeg kunne ikke holde mig fra, at mærke på min pik – og jo, den var påvirket mindst lige så meget som min hjerne.

Igen holdt vi en pause, og satte os nu på et lille siddeunderlag, så vi ikke fik splinter i røven. Han sad med let spredte ben, og jeg kunne ikke lade være med at gro, men det var som om han bestemt heller ikke havde noget imod at jeg kiggede. Og han kiggede tilbage, smilede, og sagde at det var fedt at jeg også ville vandre som Gud har skabt os.

Han sad også og ragede ved sin unge pik, og de stramme nosser, og jeg tror sgu at han også fik lidt af en halvfed på – eller også var det bare min fantasi eller ønsketænkning, men den så altså ud til at være vokset lidt.

”Har du virkelig aldrig knaldet din kæreste?”, spurgte jeg pludselig, og tænkte på hvordan unge danske kærestepar knepper på kryds og tværs – også inden de bliver gift.

Han kiggede på mig, og svarede spagt at han faktisk havde knaldet hende én gang, hvor hun havde sat sig ovenpå ham, og ’pludselig’ havde pikken sneget sig op i hende våde og liderlige fisse. Han var faktisk ret flov over, at han indrømmede det over for mig, og fortalte at ingen andre vidste det – altså på nær præsten, som han havde gået til bekendelse overfor. Han havde været meget forstående, men fortalt Enzo at han skulle angre for at blive tilgivet.

”Nå, men er det egentlig ganske billigt sluppet?”, sagde jeg så lidt kækt, men kunne godt se på ham, at det skulle vi vist ikke fordybe os mere i. Han kiggede på mig, og sagde stille at det ville han ikke snakke mere om.

Vi var nu igen på vej ned ad bjerget, og nærmere os ’turiståren’ og vejen over til refugiet. Jeg havde nydt hvert minut vi havde bevæget os nøgne rundt i terrænet, men vi besluttede at tage tøj på igen, så vi ikke blev afsløret af et par forvirrede turister, der pludselig ville snuble over en sten, når de så to nøgne mænd i vandrestøvler og måske dolk.

Først på aftenen ankom vi til refugiet, og blev indskrevet. Enzo kendte åbenbart ham fyren, og de snakkede lidt udenom mig. Så spurgte fyren lidt ind til mig og turen, og fulgte os derefter op på sovesalen, hvor vi skulle overnatte. Vi fandt et par madrasser, og lagde vores bagage, og gik så igen udenfor for at nyde den flotte solnedgang. Vi fik så lidt spanske specialiteter suppleret med en velfortjent kold ’cerveza’. Vi skålede, og var begge enig om at det havde været en dejlig tur, og ikke mindst et hyggeligt selskab – men det skulle vise sig, at det kun var starten på noget endnu tættere og bedre.

Vi sad op ad væggen, solens sidste stråler skinnede lige ind på vores kroppe. Det var stadig dejligt varmt, og nu tændte fakler rundt om huset, så man på afstand kunne se refugiet – også når det blev mørk nat. Vi sad længe helt stille og nød den lune sommeraften, og ikke mindst hinandens selskab.

Pludselig mærkede jeg Enzos ben læne sig op af mit ben. Jeg kiggede ned, lod som ingenting, og tænkte at det nok bare var et tilfælde, men han fjernede det ikke igen, og efter et stykke tid klappede han mig så på låret. Han klemte mit lår, og lod hånden ligge lidt længere end normalt, og da han tog den til sig, kom hans hånd ’tilfældigt’ til at snitte bulen i mine bukser.

”Nå, jeg tror jeg går op og lægger mig”, sagde han. Igen smilede han lidt underligt, og sagde at det var vigtigt vi fik en god nats søvn, for vi havde også en lang tur næste dag.
”Du har ret”, svarede jeg, klappede så også ham på låret, og måske nok også lidt tæt på hans bule, og fortsatte, ”Det har foreløbig været en dejlig dag, og et godt selskab.”

Vi fulgtes op ad trappen, fandt ud af at der lå nogle andres bagage lige ved siden af vores, så jeg flyttede længere ned i sovesalen og Enzo tog også sine ting og fulgte efter mig.

”Er det ok, at jeg sover ved siden af dig?”, spurgte han, ”jeg er vant til at sove tæt derhjemme sammen med mine søskende”, og jeg nikkede bare og tænkte, at det måtte han da hjertens gerne – og også helt tæt hvis han ville det.

Vi klædte os af. Og Enzo stod til sidst i T-shirt og underbukser.
”Er det ok med dig, hvis jeg sover uden underbukser?”, hviskede han til mig, ”jeg tager nok lige en spiller inden jeg skal sove.”
”OK”, svarede jeg og tænkte at nu var ballet vist åben, og det var nu jeg skulle hjælpe ham. ”Hvad så? Skal jeg ikke hjælpe dig”, spurgte jeg ham. ” jeg vil da gerne give dig et blowjob, så er jeg sikker på, at du sover som en lille engel”, kom jeg så til at sige, uden at tænkte på at ’englen’ måske var lidt malplaceret, når nu han var lidt mere religiøs end jeg nu var.

Han svarede ikke direkte på mit tilbud, men lagde sig under et tæppe, og jeg lagde mig så ved siden af. Jeg lå og kiggede lidt i mørket, og pludselig kunne jeg mærke at han rykkede på sig, og nu kom han tættere på mig – meget tættere. Faktisk lagde han sig helt ind til mig, så min pik nu lå op ad hans dejlige og sexede røv. Nu kunne jeg ikke undgå at må pik blev stiv – og hurtigere end hurtigt var jeg klar til mere end blot at ligge i ske.

Han pressede sig endnu mere ind til mig, og jeg tænkte at det kunne vist ikke være et mere tydeligt signal. Så jeg flyttede mig også lidt over mod ham, og holdt nu om ham og kælede for hans dejlige behårede bryst. Det kunne han vist godt lide, for der kom hurtigt lidt anerkendende lyde fra ham. Jeg flyttede så min hånd ned mod hans pik, og mærkede straks at den var totalt stiv. Jeg blev lidt overrasket, og alligevel ikke. Havde han på en måde selv lagt op til lir igennem hele dagen, og nu lå vi så i ske på en sovesal sammen med måske 20 andre.

Jeg tog fat om hans hårde unge pik, og begyndte at kæle og gnide på den. Det kunne han godt lide, og rullede nu om på ryggen, og så var der klar til lidt mere, så jeg fandt hurtigt ned til hans pik med min forventningsfulde mund. Så slikkede jeg rundt om hans nu særdeles hårde pikhoved, og lod mine fingre lege med det, mens jeg lod min mund glide ned over den. Fuck, jeg havde drømt om dette i flere dage – måske ikke lige med Enzo, men bare en lækker fyr med en lækker pik, og det havde jeg så fået nu.

Der gik desværre ikke mange sekunder før jeg mærkede at han spændte i kroppen, åndedrættet blev mere staccato og i det samme leverede han en lækker portion spansk sperm i min varme og liderlige mund. Jeg lappede det i mig, og slugte det meste, men gemte lidt til ham, som han fik i et dejligt varmt godnatkys.

Jeg kiggede på ham i det svage skær af lys ude fra gangen. Jeg synes hans øjne var lidt våde, og det var en tåre der gled ned ad hans kind. ”Græder du?”, hviskede jeg lidt overrasket, og han fortalte at det havde været rigtig lækkert, at han aldrig havde oplevet at nogen havde slikket ham, og ladet ham komme i munden.

”Du er bare så dejlig”, kom det så fra ham. ”Og du må gerne kneppe mig, hvis du har lyst”, kom det så fra ham. ”Jeg har været sammen med flere fyre før, og i virkeligheden kan jeg rigtig godt lide at blive kneppet”, indrømmede han så, og lagde sig nu allerede tilrette med sin lækre røv over mod mig. ”Jeg har allerede smurt mig godt”, sagde han og fortalte at han havde håbet at jeg ville kneppe ham, allerede fra start, men ikke mindst da vi gik nøgne oppe i bjergene.

Jeg fik fisket et kondom frem af rygsækken – man er vel altid forberedt på mirakler. Og nu lagde jeg mig til rette, meget tæt på ham, og han tog straks fat om min stive og liderlige pik, og jeg gled langsomt op i ham. Det havde han vist prøvet mere end én gang. Han havde en vidunderlig stram røv, og jeg kunne mærke hvor dejligt det var at bevæge min pik oppe i hans lækre røv. Og nu lå han og stønnede svagt og anerkendende. Det var så frækt, ikke mindst fordi der lå folk rundt om os – selvom jeg ikke tror de lagde mærke til noget, men man ved jo aldrig.

Nu var jeg selv ret tændt, og havde jo heller ikke fået sex i flere dage, så jeg kunne heller ikke holde særlig længe, før jeg kunne mærke at jeg leverede en dejlig portion oppe i Enzos skønne og frække røv, som nu vil være lidt anderledes at kigge på i morgen, når vi fortsatte vores tur.

Han vendte sig om, og igen så jeg et par tårer løbe ned ad hans kinder. Han krøb ned til min pik, tog kondomet af og slikkede min pik ren for sperm, hvorefter han kyssede mig, og hviskede godnat, mens han igen lagde sig til rette, meget tæt op ad mig. Jeg nød hver en berøring med hans skønne krop, men vi faldt hurtigt i søvn, og vågnede ved 5-tiden i næsten samme position.

Jeg vågnede med en kæmpe morgenpik, og det gjorde han vist også, men han rejste sig og klædte sig hurtigt på, og lod som ingenting. Hvad havde jeg gjort? Var jeg gået over grænsen? Skulle jeg have takket nej? Jeg blev enig med mig selv om, at han havde lagt så meget op til mig, så når nu han vidste at jeg var til fyre, så vidste han vel også hvad han ’legede’ med.

Vi spiste morgenmad uden de store samtaleemner, men vi kiggede intenst på hinanden, og jeg kunne ane et smil hos ham – men jeg tror også at han angrede lidt, uden at jeg skal gøre mig klog på den del af religionen. Vi spiste og pakkede sammen, og begav os videre på en dejlig tur.

Da vi var kommet et stykke væk begyndte han at tale. Han tog en dyb indånding inden han fortalte, at han nok havde det som jeg havde fortalt om – måske kunne han bare godt tænkte sig lidt mere pik end han måske lige forestillede sig ved at blive gift. Nu kunne han blive helt i tvivl om ægteskabet var det rigtige for ham, men samtidig elskede han også sin kæreste.

Jeg fortalte, at han skulle følge sit hjerte, og hvad der sker eller ikke sker som årene skrider frem. Det er skæbnen der afgør alt, og det skal han ikke gå og spekulere på. Nu tog han min hånd, klemte den, og takkede for min åbenhed og ærlighed, og lovede samtidig, at han aldrig ville glemme vores tur og især vores tætte samvær. Nu løb der igen en tåre ned ad kinden på ham. Jeg tørrede den væk, kiggede mig omkring, der var ingen i sigte, og så kyssede jeg ham, og sagde at han var en skøn fyr – også selvom han mest var til piger.

Jeg kunne godt blive i tvivl om han måske var mere til mænd, men det måtte han selv finde ud af og beslutte hvad der var rigtigt for ham.

Turen tilbage til bilen gik fint, og stemningen løste igen op. Vi grinede og jokede med hinanden, så det var fint at lande ved bilen og køre retur. Det havde været en meget dejlig naturlig tur i bjergene, og hvis han ville gentage det – så ville jeg straks være parat.

Erotiske noveller skrevet af  Kokkedal2980

Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(7)

3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie

For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

olfert57(m) 24-06-2021 20:55
Man fornemmer det lune spanske efterår, dejlig historie, men hvem guider hvem?

fiftysix(m) 16-05-2021 21:27
Så smukt og liderligt når kroppns drifter får lov til at overtrumfe religiøse hensyn. Du er en sand mester i at ffinde nye kontroversielle emner. 5 dybe stød til dig

Bombersen(M) 30-04-2021 09:27
Endnu en dejlig historie fra din hånd. Med en fin lang indledning. Der fint sætter scenen.

Her ses læsernes bedømmelse af historien